middag på preem

ja då jobbade man sent igen vilket betyder att man inte är hemma förren 21 snåret..det är lite jobbigt när man jobbar sent just med maten man får lixom inte äta någotn middag eftersom vi bara har 15 min pauser under eftermiddagen...så det blev en frans hotdog på preem fantasifullt eller hur...

var och träna idag...första gången på typ ja hela sommaren så jag kan se fram emot en rejäl träningsverk imon har redan börjat känna av det =)

gud vad tråkigt mitt liv är

aja life goes on

Kommentarer
Postat av: linda

haha, ja jobbarlivet är tråkigt... jag har två dagar kvar på cafet nu, yea! kan inte komma upp nästa helg, ska ner en sväng t schweiz! ha de toppen så hoppas jag vi ses snart!! kramkram

2007-07-20 @ 09:08:14
URL: http://lindar00s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0