Bovarna i mitt liv

En frusen tigerräka, japp precis vad där står, skulle se vad jag hade i frysen i morse och blev brutalt attackerad av tigerräkorna vilket resulterade i ett sår på min tumme.

Manpower, söker en viss person på manpower tredje dagen i rad, personen i fråga har dessutom sagt att hon skall ringa upp migntre dagar på raken  nu...kan man bli mer bitter på folk som man är i behov av för att kunna gå vidare med sitt liv och skapa lite struktur.

Mitt shoppingbegär, japp de tittar fram lite extra mkt kring löning och när jag är i malmö, vilket jag varit i två dagar,...detta begär resulterade i alla fall i att jag gjorde av med mer pengar än jag borde...även om jag hittade en del saker som jag velat ha ett tag nu, plus ett par jeans som hör med häpnad sitter riktigt bra...woho..

Smutsen och disken i min lägenhet, ja det samlas på ganska fort men jag orkar verkligen inte ta tag i det hela...kanske disken senare i kväll.

Min avsaknad av pengar i plånboken. Var ännu en gång nere i affären och skulle bara handla det nödvändigaste vilket innebär fil och lite frukt. tänkte nu ska ja hålla mig kring hundralappen..´men icke så nicke det ligger nog en förbanelse över mig när jag går och handlar då det alltid försvinner mer i från mitt konto än vad det gör av affären =)...det verkar som om jag inte kan handla under tvåhundralappen och den dagen då det sker, det vill sägar handlar för mindre än 200 och närmre 100 då ska jag fira =)

Youtube, som jag "råkar" fastna vid varje kväll uan att överhuvudtaget se på något vettigt. är dock en av de bästa internetsidorna någonsin skapade. tänk så många som blivit kända för att de lagt upp en rolig eller helt fantastisk video på youtube...helt otroligt

och nu flummar jag en hel del men i alla fall detta är bovarna i mitt liv just nu och de gör det inte speciellt lätt att leva...tgerräkan kanske inte ställer till med jätte problem , men tillräckligt för att jag ska störa mig på den =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

shoppingbegär heter det, inga särskrivningar här inte!

2009-01-01 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0