Gröna fingrar, och ett stort TACK

Glömde föresten berätta jag har skaffat mig en orkidé, en av de vackraste och stilrenaste blommorna jag stött på i mitt liv, än så länge =). saken med orkidéer är att jag personligen aldrig har lyckats med dem och anser dem därför svåra att sköta, medan andra som jag mött säger att de är hur enkla som helst.

så mitt uppdrag är alltså att göra mitt bästa för att inte ta dör på ännu en av mina inköpta växter och få den att blomma och förgylla min enkla boning med sin utstrålning och sitt lugn, och inte att tala om dess syreproduktion =).

sen var det ju så att jag fyllde år i går, och jag är väldigt imponerad över att det var så många som kom ihåg mig och ringde och gratta!!! vill bara säga ett stort tack för uppvaktningen.

Och P tack så jätte mkt för trevligt sällskap och en efterrätt att dö för ...men precis som kanelbullarna kräver den nog en powerwalk någon dag...vi har alltså två promenader innestående nu....och om du skulle förstå filmen vi såg igår, så informera mig gärna =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: P

Jag funderar strongt på att se om filmen en dag i framtiden. Det behövs förmodligen 200 % fokus x 5 filmvisningar för att jag ska fatta. Plus förhandsresearch gällande samtliga förkortningar som användes.



PW snart? Jag är på. Idag kan jag iofs inte röra mig pga gårdagens mörbultning av mina icke existerande muskler.

2008-09-07 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0