Mätt och belåten

Vilken dag...idag har det kännts som början av hösten har kommit...det har varit en riktit härlig höstdag med en skinande sol...kan det bli bättre, kankse kanske inte..

bestämde mig i alla fall att jag efter jobb skulle ut och gå en rejäl runda...men, japp det kommer ett men, riktigt så blev det inte. det var ett tag sedan jag lagade en rejäl middag så när jag kom hem idag var jag ganska trött i kroppen,plus att magen kurrade, så jag bestämde mig för att skjuta lite på promenaden, som ändå inte blev av, och laga mig ett riktigt mål mat.

Oh vilken måltid det blev, är ganska nöjd själv faktiskt, kyklking marinerad i citron och honung med timjan och inte att glöma en klick dijonsenap som körsbäret på toppen. till detta gjorde jag lite sallad kokade potatis och självklart får vi ju inte glömma den hemmagjorda guacamolen hur god som helst =)

sen lade jag mig på soffan och ar faktiskt inte riktigt orkat resa mig från den...snrt blir det filmdax sen kanske hinna läsa lite innan man ska få sin behövda nattsömn för att klara av ett 10h pass på jobb imon =)

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0