trött och sliten

Ännu en lång väntan mellan mina inlägg vilket jag ber om ursäkt för ...jag har väl egentligen ingen bra ursäkt till varför mer än att jag har jobbat så mkt i sommar att jag inte har haft orken eller tiden till att sätt mig och skriva.

Jag har verklig jobbat så mkt i sommar att jag är i en period där jag räknar dagarna jag har kvar att jobba...är verkligen så trött på jobbet just nu. Plus att hela min kropp värker jag kan ritktigt känna knutorna på ryggen utan att behöva anstränga mig skulle verkligen behöva en massage. Insåg i går hur svag min kropp är eftersom jag inte har haft varken tiden eller orken att gå och träna de senaste veckorn. Detta är något jag måsta börja ta tag i snart. 
Men snart sommarperioden över och äntligen ska jag få några lediga dagar som jag kan njuta av..och se till att fixa vissa saker som just nu ligger och samlar damm. En av dessa saker är min ansökan till universitets studier i Australien, vilket jag har pratat om att jag ska göra nu i flera månader och som jag fortfarande står vid, men inte har sökt till än =)

Sen måste jag se till att få ett nytt jobb så jag kan spara ihop lite pengar til min resa...detta har dock visat sig att inte vara speciellt enkelt...men jag håller fortfarande tummarna för att någon ska höra av sig...

Det är verkligen något företag är dåliga på att göra det vill säga höra av sig till de som sökt deras lediga tjänst. För oavsett om den sökande inte fått tjänsten är det skönt att få veta det så man kan gå vidare.

nej nu kom jag på en massa jag ska försöka hinna med idag och en av dessa saker är att ut och gå en rejäl runda, har inte gjort det på hur länge som helst och kanske gå inom affären för att få med mig lite mat hem =)

later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0