Ett steg i rätt riktning

Gud vad trött jag är, jag vaknade nog aldrig riktigt i morse.  Har jobbat typ konstant sen den 12e med endast tre dagar ledigt sen dess, och då har jag haft så mkt annat att göra att jag inte hunnit återhämta mig. Men man ska ju inte klaga det blir ju pengar av det. Ska jobba igen imon men sen kommer jag vara ledig fram till den 5e och efter den femte ser det ovanligt tomt ut, vilket faktiskt skrämmer mig lite. För även om jag kanske haft lite för mkt att göra på senaste tiden så är det i alla fall bättre än att inte ha någonting att göra alls.

Julen har i alla fall varit här, jag hitta tyvärr aldrig julkänslan i år, kanske berode på att jag jobba till julafton kl 14 och hann precis hem till kalle. Eller så har jobbet faktiskt tärt lite på mig för jag hade in liten melt down den 25e där jag mådde riktigt kasst faktiskt.

Men det var trevligt att ha hela familjen samlad, händer ju inte så ofta längre. klapparna var tunna men ganska innehållsrika, fick pengar till en systemkamera som jag tjatat om ett tag nu och som faktiskt inhandlades idag (få se om jag kan få upp några bra bilder här sen). Sen fick jag årets julklapp, det vill säga en upplevelse av mina brödrar.

De sa att jag skulle hitta denna upplevelse när jag är i Australien, få se om jag kan hitta på något bra. =)

Nyår börja närma sig och det så ut som det skulle bli ett ensamt nyårsfirande för mig iår, men det visade sig att C antagligen inte hade något att göra, så förhoppningsvis kan vi fixa ihop lite mat och mysa lite fram till det nya året och en nystart på mitt liv.

vi får se vad som händer, allt ska förhoppningsvis lösa sig tillslut.

nu ska jag sova det blir en tidig morgon imon.

God Natt!!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0