Ja e int bitter

Är det något fel på mig? jag känner mig inte speciellt glad och lycklig. Antar att det bara inte är jag som känner så men jag har alltid varit en glad tjej. Det är i alla fall hur jag sett mig själv, men på senare tid har jag märkt av att jag allt mer går runt och är arg, stressad, osäker och ensam.

Jag har gjort en del val i mitt liv som kanske inte har varit dem bästa, men det är ju inte något jag kan göra något åt i min nuvarande situation.

Jag måste erkänna att jag är otroligt rädd för att jag ska gå runt ochh vara bitter i resten av mitt liv, problemet är att jag inte vet hur jag ska ta mig ur detta svarta hål som jag befinner mig i. Man skulle kunna tycka att jag borde vara glad
över in kommande situation, min rsa till australien, och det är jag väl också men jag har svårt att se framtiden när nuet är så dunkelt.

Är det någon som kan "shed a light on me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0