Höst

Ligger just nu nerbäddad i föräldrarnas soffa med hösten och vinterns första brasa tänd i kaminen...kan det bli bättre?.. nej i alla fall inte en dag som den här när regnet forsar ner och vinden viner utanför.

Fick mindre bra nyheter i förrgår angående mina ansökningar till Australien. Fick reda på att mina gymnasiebetyg i engelska inte räckte som språkkunskap i ansökningen och att jag måste göra ett språktest. Visst det kanske inte är fel att göra ett språktest men det knns inte rtt att behöva betala 1300 för det =( blev lite putt över det eftersom jag hade rknat med att jag skulle slippa.

Igår hade vi en liten sammankomst med det gamla gänget från SDP vilket var otroligt roligt, gott sällskap och god mat. 

nej nu ska jag fortstta mysa....later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0