lots and lots of stuff

det är en händelse jag inte riktigt har kunnat släppa..för någon helg sedan var jag uppe ganska tidigt eftersom jag skulle jobba..så jag var på väg ner för trappan där jag utan förvarning träffa på en sovande herre..som jag typ fick kliva över utan att han över huvud taget märkte något..man måste vara ganska full för att klara av en sån sak....

fler nyheter..kommer inte ihåg vad jag skrev sist ,,var ju ett tag sedan..men jag har fått ett jobb, på åhlens..woho..både bra och dåligt för plånboken om man säger så =)

imon är det lund som gäller och jason mraz konsert...det ser vi fram emot =)

australien planerna går sådär ...väntar fortfarande på mitt examensbeviset från lunds universitet...det tar ju en evighet att få... fick en fråga om jag var orolig över ansökningarna och planeringen kring resan...och insåg att jag haft så mkt annat att tänka på att jag inte hunnit reflektera så mkt kring det...men jag börja ju oroa mig lite nu...har snackat om det så länge nu...blir ju otroligt besviken om jag inte kommer iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0